marți, 9 decembrie 2008

Scrisoare catre Moş Crăciun




Şi în anul acesta mi-am permis să te deranjez,dragă Moşule, pentru a-ţi spune că şi în acest an îmi doresc ceva. Îmi doresc să pot fi alaturi de toţi cei dragi şi aş mai dori un telefon şi o camera foto. Dacă luăm în considerare notele pe care le-am obţinut în acest an şi modul în care m-am comportat cu cei din jurul meu,cred că merit ceia ce mi-am permis să-ţi cer;dar dacă nu poţi să-mi aduci anul acesta,ce ţi-am cerut nu-i nimic,o să-mi aduci în alt an, căci nu este ăsta ultimul an în care îmi poţi aduce cadouri.Spun asta pentru că,eu cred că sunt alţi copii care au mai mare nevoie de tine,decât am eu acum şi nu mă supăr dacă în acest an îi vei ajuta pe ei.



Cu drag,
ADINA.

Un comentariu:

ales121212 spunea...

N-ai scris articolul Teatrul National “Vasile Alecsandri”, Statuia lui Vasile Alecsandri cu termen de evaluare partiala 15 dec